האם אי פעם הקשתם פעמיים על תמונה באינסטגרם, הגבתם לווידאו בפייסבוק, או לחצתם על תוצאת החיפוש בגוגל, רק כדי להבין אחר כך שזו בעצם מודעת פרסום? אולי אפילו לא הבנתם שזו פרסומת, פשוט חשבתם שזו תמונה חביבה של חתול. 

היום, יותר מתמיד, פרסום ממומן לאתרי לוחות יכול להיות קונטקסטואלי, רלוונטי, ממוקד ומועיל, בדרכים שלא היו אפשריות קודם לכן.  

פרסום ממומן

הפרסום המקוון משתנה ללא הרף, כאשר סוגי פלטפורמות, מודעות פרסום ויכולות טרגוט עדכניות – צצות חדשות לבקרים כל הזמן.

לא כל פרסום מקוון עולה כסף. אפשר לשווק את העסק במדיה החברתית גם באופן אורגני, אבל אם אתם רוצים להשתמש ב- פרסום ממומן לאתרי לוחות – אשר גובה תשלום לפי קליק – PPC (pay-per-click) – תוכלו לעשות זאת ברוב הפלטפורמות של המדיה החברתית, המציעות לדפים עסקיים קידום פוסטים ומודעות, תמורת עמלה.

רוצים לקבל מידע על בניית אתרי לוחות מתקדמים לחצו כאן>>

יתרונות פרסום ממומן בגוגל

לפרסום ממומן לאתרי לוחות המבוסס על פרסום PPC, יש יתרונות רבים ומשכנעים, כגון:

1: PPC תורם למטרות העסקיות שלכם

PPC יכול לעזור לכם להשיג יעדים עסקיים ושיווקיים, הנעים בין רמה גבוהה של חשיפת המותג והפגנת מנהיגות מחשבתית, לבין יצירת לידים או מכירות מקוונות. ה-PPC הוא כלי רב עוצמה המיישר קו בין התנועה באתר הלוח שלכם לבין יעדי הקצה שלכם, ומאפשר לכם לעקוב אחרי כמעט כל יעד המרה שהגדרתם. 

בעידן של פרסום ממומן – תוכן ומנהיגות מחשבתית, יכול ה-PPC:

  • לטפח את החלק המרכזי של משפך המכירות, באמצעות הורדות תכנים פרסומיים, חיפוש הרשמות לניוזלטר, כניסות לתחרויות ודחיפה להורדת אפליקציות. 
  • לתמוך גם בחלקים אחרים במשפך המכירות, למשל באזור שבו הלקוחות הפוטנציאליים נעים בין מודעות הפרסום לבין הפיכתם ללקוחות.

עוד יתרונות של פרסום בגוגל

פרסום ממומן לאתרי לוחות באמצעות PPC המופעל על ידי Google Ads, מקל עליכם למדוד ולעקוב אחר תוצאות מסע הפרסום שלכם. כעת, כל שעליכם לעשות זה להשתמש גם ב-Google Analytics, כדי לקבל תמונה ברורה על פרטי הביצועים, מספר הקלילים, ההמרות (בהתבסס על היעדים העסקיים) ועוד. שום פרסום חוצות לא יכול להציע לכם ניתוח נתונים כפי שעושה זאת ה-PPC, שמספק, בין השאר, נתונים סטטיסטיים המשקפים: 

    • את ביצועי הקמפיין 
    • את סוג התנועה 
    • ואת התוצאות שהשגתם תמורת התקציב שלכם

למעבר לכתבה מקיפה על שיווק בפייסבוק לחצו כאן>>

לסיכום המאמר פרסום ממומן

גם אם כל המתחרים בשוק משיגים אתכם, פרסום ממומן לאתרי לוחות המבוסס על PPC, מציע לכם מסלול מהיר שכרוך במעט מאוד אופטימיזציה.

את כל הזמן ותשומת הלב שצריך להשקיע בקידום האתר כדי להגדיל את התנועה, תוכלו להשיג תוך דקות ספורות מההשקה. ה-PPC מעניק יתרונות נוספים כמו טרגוט אנשים (בנוסף לאלה שכבר מכירים את המותג שלכם), הפצה מהירה ברשת כדי למצוא לקוחות פוטנציאליים ולקוחות חדשים, ועוד.

לבסוף, עם PPC תוכלו להיכנס לשוק במהירות, למדוד תוצאות ולעקוב אחריהם בקלות, ליהנות משפע הנתונים השימושיים, ולנצל את העובדה ששיטה זו עובדת היטב גם עם ערוצי פרסום אחרים.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר.