האינטרנט שינה את אורח החיים שלנו ומשמש אותנו למגוון צרכים, החל ממציאת דייט וכלה במציאת הסעה עם אדם זר, והכול באמצעות כמה קליקים קלילים בטלפון הנייד שלנו. האינטרנט איפשר לנו לשנות גם את אופן העבודה שלנו, והשפיע לטובה גם על הליך גיוס העובדים. 

לפני הופעת המדיה החברתית, משרות פנויות פורסמו במודעות ׳דרושים׳ בעיתונים, אבל טווח ההגעה של פרסומים אלה היה מוגבל וגם לא כוון לקהל יעד ספציפי. כתוצאה מכך, לא פעם, פוספסו המועמדים הטובים ביותר לתפקיד. שיווק בפייסבוק לאתרי לוחות דרושים שינה לגמרי את פני הדברים.

מהו שיווק בפייסבוק?

כבר ב-2017, הפיקה פייסבוק אפשרות לפרסומי דרושים. היא הציעה לארגונים לפרסם משרות בדף העסקי שלהם. המודעות מופיעות בדף העסקי או בסימניית Jobs בפייסבוק. לאחר שמועמדים לוחצים על כפתור Apply Now, המידע שלהם מחולץ, טופס הבקשה ממולא אוטומטית, כהמועמדים יכולים גם לערוך אותו. מאז צבר אותו שיווק בפייסבוק לאתרי לוחות דרושים, פופולריות רבה.

שיווק בפייסבוק למה זה טוב? 

אם אתם תוהים, ״מה פתאום לפרסם בפייסבוק? זו לא פלטפורמה טובה לגיוס״…  הרשו לנו לשאול אתכם: האם יש לכם חשבון בפייסבוק? האם לעמיתים שלכם יש חשבון בפייסבוק? בהנחה סבירה שהתשובה שלכם היא ׳כן!׳, אתם כבר מבינים היכן כדאי לכם לחפש את המועמדים הפוטנציאליים שלכם.

אחרי הכול, בפייסבוק פעילים מדי יום יותר מ-1.73 מיליארד משתמשים, וביניהם גם ארגונים רבים ומגוונים המתחרים על תשומת לבם של הכישרונות השונים, בניסיון למשוך אותם ולגייס אותם למשרות הפנויות בארגון שלהם.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

מעולם לא היה גיוס המועמדים הנכונים, קל יותר. פייסבוק מפשטת לחלוטין את הדרך לגילוי המועמדים הפוטנציאליים המתאימים ביותר למשרות הפנויות שאתם מפרסמים. 

חוץ מזה, השיווק בפייסבוק הוא חינמי, מה שהופך מדיה חברתית זו לכלי פופולרי יותר ויותר לגיוס עובדים.  

  1. זה בחינם!

שיווק בפייסבוק לאתרי לוחות דרושים לא רק פוטר אתכם מעמלת הגיוס המסורתית, הוא גם לא עולה לכם כסף. אתם יכולים לפרסם את המשרה בדף העסקי שלכם בפייסבוק, על ידי לחיצה על Job מעל לתיבה Write a post. ואם אתם רוצים להגיע לקהל מועמדים רחב ומטורגט יותר, תוכלו להשתמש גם ב- שיווק ממומן בפייסבוק (במודעות פייסבוק – Facebook Ads), וליהנות מגיוס עובדים יעיל יותר.

שיווק בפייסבוק לעסקים קטנים

פייסבוק נחשבת לפלטפורמה הנפוצה ביותר במדיה החברתית, ואנשים מבלים בה חלק ניכר מזמנים. שיווק בפייסבוק לאתרי לוחות דרושים יכול להביא נראות מרשימה יותר בהשוואה לשיטות הגיוס המסורתיות. בפייסבוק, תוכלו לבחור את המועמד המתאים לתפקיד, מתוך מספר עצום ורב של מועמדים.

לצמצם את הזמן המוקדש לגיוס עובדים

גיוס עובדים יכול להיות משימה מייגעת. לא עוד! שיווק בפייסבוק לאתרי לוחות דרושים מאפשר לכם להגדיר רשימה של שאלות מיון ב-Messenger ולמיין מראש את המתאימים לראיון. באמצעות Messenger, אתם יכולים לתקשר עם מועמדים במהירות רבה יותר וברמה אישית יותר.

Leave a comment

האימייל לא יוצג באתר.